Cauți succesul în afaceri? TOP 3 cărți pe care TREBUIE să le citești!

Știri de Sibiu, 18.01.2021

Un business este extrem de greu de inceput si de intretinut daca nu ai o baza solida de cunostinte in acest domeniu. Afacerile sunt intotdeauna riscante si ca sa te mentii constant pe piata, ai nevoie de cat mai multe idei fresh, de reinventare si sfaturi pe care sa le aplici in planul tau de dezvoltare. 

Pentru a acumula cat mai multe cunostinte legate de subiectele care te intereseaza, trebuie sa citesti constant carti autobibliografice ale antreprenorilor de succes, metode de dezvoltare personala si planuri de business.

Iata cartile care te vor ajuta sa ajungi la succes!

  1. Indiferent ca esti la inceput de drum sau ai deja o mica afacere, trebuie sa citesti cartea „Poarta-te ca un om de succes, gandeste ca un om de succes. Descopera-ti darul si calea spre bogatiile vietii” scrisa de Steve Harvey, in care vei descoperi cum poti reusi sa iti indeplinesti toate visurile cu insusirile si calitatile pe care le ai deja. Binecunoscutul autor te va indruma sa iti cauti, gasesti si definesti propriul talent si iti va oferi ustensilele necesare care te vor ajuta sa iti aplici atuurile in toate aspectele vietii. 

De asemenea, din aceasta carte vei invata ca succesul in viata personala, nu numai cea a afacerilor, depinde de modul in care te gandesti si raportezi la lucrurile din jur. Este important sa iti asumi reusita chiar inainte de a o avea.

  1. Ai simtit vreodata ca afacerea ta este pe punctul de a esua? Iti doresti sa renunti la greutati? Ei bine, cartea „Mai inteligent, mai repede, mai bine” scrisa de Charles Duhigg te va ajuta sa iti schimbi toate perspectivele si sa nu renunti la ideea succesului! Productivitatea unei afaceri se bazeaza intotdeauna pe alegeri. Acestea de cele mai multe ori sunt deciziile de zi cu zi, visurile, telurile si ambitiile pe care ti le propui, obiectivele pe care le ignori, interactiunea pe care o ai cu lucrurile inovative si informatiile din jur, etc. Toate aspectele de mai sus vor face diferenta intre o persoana plina de responsabilitati si una productiva. Cartea lui Charles Duhigg iti va explica ce trebuie sa imbunatatesti la tine si cum sa o faci. Vei deveni mai productiv, fara prea mult stres si sacrificii.
  1. „Inteligenta sociala” de Daniel Goleman trebuie sa existe in biblioteca oricarei persoane din domeniul businessului. Povestile si exemplele din viata autorului te vor ajuta sa intelegi cat de important este sa iti cunosti partenerii, angajatii, competitia si clientii. Pe langa faptul ca este una dintre cele mai populare carti despre afaceri, ea vorbeste totodata si despre importanta interactiunii umane pure. Pentru ca inteligenta sociala nu este un subiect usor de inteles, asigura-te ca citesti cateva carti de dezvoltare personala inainte de aceasta. 

Asadar, daca iti doresti sa excelezi in domeniul pe care ti-l doresti, trebuie sa ai cat mai multe cunostinte si idei pe care sa le aplici in businessul tau. Ia in calcul sfaturile de mai sus si antreneaza-ti mintea pentru a atinge culmile succesului!

Sursa foto: Pixabay.com




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.