Un sibian desființează serviciile Tursib și amenință cu Protecția Consumatorului

Știri de Sibiu, 10.08.2017; 2064 vizualizări

Revoltat de calitatea serviciilor oferite de societatea de transport in comun, un sibian care călătoreste frecvent cu autobuzul reclamă numeroase neregului atât în privinta întârzierilor de zeci de minute pe care le au autobuzele, cât și a modului în care Tursib pierde bani prin proasta gestionare a resurselor.

Dupa ce miercuri a asteptatmai bine de 40 de minute autobuzul 10, pe vreme caniculara, Nicolae Ban a decis sa lanseze o sesizare publica cu privire la neregulile de la Tursib și amenință cu reclamații, inclusiv la OPC, in cazul în care conducerea societatii de transport în comun si Primaria nu vor lua masuri.

Sesizarea, transmisa SC Tursib, Primariei Sibiu și pe adresa redactie , este redată integral.

Stimate doamne, stimati domni,

Ma numesc Nicolae Ban și revin a doua oara in scris (telefonic am facut-o in mai multe randuri) cu aceeasi problema, legata de functionarea traseului autobuzului 10.
Am stat azi in statia Andrei Saguna, asteptand sa merg cu autobuzul acasa. Cu mine a mai fost o doamna in varsta, care astepta acelasi autobuz.
De la ora 14 nu a trecut NICIUN autobuz din linia sus mentionata. Am sunat pe la 14.40 la dispecerat de unde mi s-a raspuns ca cel care trebuia sa vina la 14,12 in statia respectiva s-a stricat. Punct. Iar cel care trebuia sa ajunga la ora 14.30 AR trebui sa vina, deoarece AR fi plecat din statia Scandia. Si intr-adevar a venit. La 14.46. Cu doua minute inaintea urmatorului autobuz, care are programata sosirea la 14,48. A se vedea orarul afisat de catre dumneavoastra in statia respectiva.
Deci, intr-un interval de 45 de minute nu a functionat NICIUN autobuz pe linia 10, intr-o perioada a zilei cu o temperatura foarte ridicata, intr-o statie de pe o strada importanta si foarte circulata a Sibiului, si care nu ofera absolut nici un fel de protectie contra soarelui sau ploii.(Intre timp au trecut sumedenie de alte autobuze de pe alte trasee, considerate prioritare). Cum se face ca traseul 10, unul dintre cele mai lungi trasee din Sibiu este considerat “Secundar”, el legand efectiv doua capete extreme ale orasului, Turnisorul cu Gusterita (Scandia sau Tabacaria).
In alta ordine de idei, doresc sa va aduc la cunostinta si alte aspecte legate de functionarea acestui traseu. Am reinceput sa merg cu acest autobuz(si cu altele din Sibiu) de prin luna februarie 2017. Mi-am facut la banca si un Mastercard, special ca sa platesc biletul in autobuz, deoarece “Sibiul calatoreste Contactless”, nu-i asa? Vreau sa spun ca aproximativ 2 din 5 calatorii la fac gratis, deoarece terminalele pur si simplu NU FUNCTIONEAZA! ” Lipsa rola chitanta” Eroare de comunicare” sau pur si simplu nu sunt pornite, sau se sting ledurile cateva secunde si nu se intampla nimic. Acest aspect nu este singular, si nu se intampla doar pe traseul 10.
Alt aspect ar fi acela ca de foarte multe ori din Statia Zavoi, Asachi sau Iancu de Hunedoara se urca multi calatori “de etnie roma” sa le spun asa, ca sa nu “deranjez” pe nimeni, care pur si simplu merg fara bilet. Adica fraudulos. Plus ca de multe ori se isca scandal in autobuz, cu strigate si galagie, provocand un disconfort calatorilor PLATITORI de bilet. Cu o singura exceptie, soferul nu a luat nici un fel de atitudine. De cand folosesc acest traseu, nu am intalnit NICIODATA un echipaj de control. Simpla lor prezenta(repetata) ar descuraja aceste manifestari, si ar reduce din pierderile cauzate societatii Tursib.
In speranta ca aceste aspecte semnalate vor trage un semnal de alarma si se vor lua ceva masuri, va multumesc pentru rabdarea de a citi acest mesaj. Deoarece eu aceasta rabdare am epuizat-o in lungile asteptari in statia de autobuz. Si sper ca un raspuns din partea dumneavoastra sa nu mai dureze aproape o luna cat a durat anteriorul (atasez raspunsul meu de atunci la raspunsul dumneavoastra).

Cu respect,

Nicolae Ban

P.S. Voi trimite acest email si Primariei Sibiu, a carui societate sunteti, ziarelor sibiene, precum si Oficiului pentru Protectia Consumatorului Sibiu, in speranta ca se va remedia cumva situatia aceasta, devenita insuportabila pentru multi utilizatori ai serviciului de transport public din Sibiu. Daca e necesar, voi aduna semnaturi de la toti cei afectati de aceste disfunctionalitati. Posed ca proba palpabila biletul cumparat din autobuz la ora 14.47.”




Răspunde și tu!

6 Răspunsuri

  1. […] Citeste si: Un sibian desființează serviciile Tursib și amenință cu Protecția Consumatorului […]

1 2