Reacția Tursib și a Primăriei Sibiu față de neregulile semnalate de călători

Știri de Sibiu, 16.08.2017 tursib

După mai multe încercări de pasare a responsabilității publice în fața acuzațiilor lansate de sibienii nemulțumiți de calitatea serviciilor oferite de societatea de transport în comun a orașului, Tursib și Primăria Sibiu au transmis, miercuri, poziția oficială urmare a sesizarii publice facută de un călător revoltat de întârzierile înregistrate pe traseul autobuzelor, în plină perioadă de caniculă.

Nicoale Ban, un sibian care călătoreste frecvent cu autobuzul, a reclamat la începutul lunii august numeroase neregului atât în privinta întârzierilor de zeci de minute pe care le au autobuzele, cât și a modului în care Tursib pierde bani prin proasta gestionare a resurselor.

Citeste si: Un sibian desființează serviciile Tursib și amenință cu Protecția Consumatorului

Demersul sibianului a fost sustinut și de alti calatori, care s-au declarat la fel de nemulțumiți de modul în care sunt tratați de conducerea Tursib și, implicit, de Primăria Sibiu, care finanțează societatea.

Solicitată de stiridesibiu.ro să transmită un punct de vedere fata de cele sesizate de oameni, Primăria Sibiu a pasat responsabilitatea, vineri (11 august) catre Tursib. La randul lor, cei de la Tursib au incercat miercuri (16 august) sa se spele pe maini, redirectionand solicitarea stiridesibiu.ro catre Primăria Sibiu.

In cele din urmă, in cursul zilei de miercuri, Biroul de Presă al Primăriei Sibiu a schimbat strategia și a o ferit raspunsul solicitat.

In raspunsul transmis redactiei de Departamentul de Presă al Primăriei Sibiu, semnat de director general al Tursib, Dan Căprariu, zecile de mii de calatori Tursib primesc asigurări in privinta preocupării celor două părți pentru ”creșterea atractivității transportului public și utilizarea acestuia de un număr mai mare de pasageri”, fără să fie menționată insă o măsură concretă imediată.

Cat despre remedierea intarzierilor de pe traseu ori achizitia celor 10 autobuze cu normă Euro 6 anuntată la inceputul anului de primarul Astrid Fodor, nimic concret.

Redăm integral răspunsul SC Tursib SA cu privire la sesizările pe tema calității serviciilor de transport public:
Conducerea SC Tursib SA împreună cu Consiliul de Administrație și Primăria Municipiului Sibiu fac eforturi concrete și susținute în sensul creșterii calității serviciilor de transport public oferite călătorilor.
Primul pas a fost construcția noii autobaze care oferă spații corespuzătoare pentru service-ul și întreținerea autobuzelor.
Un al doilea pas în sensul creșterii calității serviciilor este înnoirea flotei de autobuze. În acest sens este planificată achiziția etapizată de autobuze noi din fondurile societății Tursib, din fondurile bugetul local și din fonduri structurale, în sesiunea de finanțare deschisă până în 2020.
Un alt proiect important este continuarea modernizării sistemului de ticketing, atât ca metode de plată cât și punctele de vânzare bilete și abonamente ale societății.
Tursib continuă în paralel și programul de perfecționare profesională a personalului de bord, urmărind îmbunătățirea relației cu publicul călator din toate punctele de vedere: confort, siguranță și etică.
Prin urmare, creșterea calității serviciilor este o prioritate a societății de transport public din Sibiu, dar și a municipalității, dorindu-se astfel creșterea atractivității transportului public și utilizarea acestuia de un număr mai mare de pasageri, în defavoarea transportului cu autovehiculul propriu. Dată fiind valoarea mare a investițiilor, acest proiect se va concretiza etapizat”, director general Dan Căprariu




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.