Ultimă oră: Aeroportul Sibiu anunță menținerea suspendării zborurilor până pe 16 iunie

Știri de Sibiu, 27.05.2020

Reluarea zborurilor de pe Aeroportul Internațional Sibiu anunțată inițial de companiile aeriene pentru data de 1 iunie se amână până pe data de 16 iunie, urmare a dispozițiilor Autorității Aeronautice Române, în contextul stării de alertă, a anunțat miercuri regia sibiană.

Potrivit unui comunicat al Aeroportului Sibiu, ”suspendarea zborurilor pe teritoriul României a fost prelungită până pe 16 iunie 2020 (inclusiv) considerând legislația aplicabilă stării de alertă”.

În acest context, pasagerii care și-au planificat călătorii de pe Aeroportul Sibiu către Anglia sau Germania sunt sfătuiți să ia legătura cu operatorii aerieni pentru reprogramare.

”Pasagerii care urmau să călătorească în perioada 1 – 16 iunie 2020 de la Aeroportul Internațional Sibiu spre destinațiile de interes sunt rugați ca pentru informații suplimentare și detalii cu privire la reprogramarea călătoriilor, să contacteze agenția sau compania aeriană emitentă”, a precizat Alexandra Păcurar, purtătorul de cuvant al AIS În speranța că veți difuza publicului larg informațiile transmise, vă mulțumim.

Compania Wizz Air anunțase inițial reluarea zborurilor regulate de la Sibiu către Frankfurt, Dortmund, Nurnberg, Londra, Memmingen și Karlsruhe, la o frecvență redusă de 50% față de programul inițial.

Compania a transmis, tot miercuri dimineața, un comunicat prin care anunță că zborurile spre Austria, Belgia, Elveția, Franța, Germania, Italia, Spania, Olanda și Marea Britanie vor rămâne suspendate până pe 16 iunie inclusiv, ”ca urmare a extinderii restricțiilor de călătorie existente, introduse de autoritățile române”.

Pasagerii care au avut bilete, pot opta pentru reprogramare sau recuperarea banilor, variantă pentru care timpul de așteptare va fi mai mare.

”Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil. Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele”, a transmis Wizz Air.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.