stiridesibiu.ro

Știri de Sibiu > Știri

Evidența Populației Sibiu suplimentează programul pentru buletine din cauza numărului mare de cereri

evidenta populatiei11.03.2022
Publicitate
leaderboard


Serviciul de Evidență a Persoanelor Sibiu a extins programul de lucru cu publicul, având în vedere numărul mare de cereri pentru obținerea unei cărți de identitate valabile, în contextul în care documentele de identitate expirate mai au valabilitate doar 90 de zile, odată cu încetarea stării de alertă pe teritoriul României.

”Având în vedere solicitarea mare de programări pentru obținerea unei cărți de identitate valabile, Serviciul de Evidență a Persoanelor Sibiu din cadrul Primăriei Sibiu extinde calendarul lunar al programărilor online, numărul de intervale orare disponibile crescând de la 1.344 la 1.576 pe lună”, informează Primăria Sibiu.

În situația dată, programul de eliberare a documentelor a rămas același, termenul de eliberare a cărților de identitate fiind între 5 și 10 zile de la data depunerii actelor, ”în funcție de gradul de încărcare”, mai precizează municipalitatea sibiană.

”Preluarea documentelor se realizează exclusiv în baza programărilor online pe site-ul Primăriei www.sibiu.ro, secțiunea Programări online/ Evidența Persoanelor. Pentru a evita decalarea programărilor, cetățenii sunt rugați să aibă pregătite toate documentele necesare ce trebuie depuse și să achite în prealabil taxele necesare la casieriile Direcției Fiscale Locale Sibiu, la oficiile poștale sau online, prin intermediul aplicației ghiseul.ro.Persoanele care nu au posibilitatea să efectueze o programare online, pot apela numărul 0269/208845, iar un funcționar va face această programare online în numele lor”, precizează Primăria Sibiu.

Excepție de la programările online fac persoanele care, din varii motive, nu mai dispun de cate de identitate, respectiv cei cele care cer eliberarea unor noi acte de identitate în urma pierderii, furtului sau deteriorării acestora sau în urma schimbării numelui de familie prin căsătorie/divorț.

În astfel de situații, documentele pot fi primite fără programare online dat fiind faptul că aceste persoane sunt în situația de a nu se putea legitima.

Aceste persoane sunt rugate să apeleze 0269/208845 sau să scrie pe evidentapersoanelor@sibiu.ro pentru a li se comunica data și ora la care se pot prezenta, mai precizează Primăria Sibiu.

Reamintim faptul că Serviciul de Evidență a Persoanelor Sibiu nu eliberează acte de identitate în regim de urgență și nu există taxe speciale de urgență.

Programul de preluare a actelor :
• Luni 8:30-13:00 14:00-16:00
• Marți și joi 8:30-13:00 14:00-16:00
• Miercuri: 8:30-13:00 14:00-18:00
• Vineri 8:30-13:00

Publicitate Google
Acest site foloseste cookies pentru a imbunatatii experienta cititorilor. Vezi aici Politica de Cookies. Citeste si Politica de Confidențialitate pentru a intelege cum folosim datele personale.